preskoči na sadržaj
Kriteriji vladanja

Osnovna škola Petra Studenca, KANFANAR        KRITERIJI ZA OCIJENJIVANJE VLADANJA

           UZORNO VLADANJE

                   DOBRO

                                 LOŠE

  • Poštuje Pravilnik o kućnom redu škole i razredna pravila
  • Redovito izvršava školske obveze
  • Redovito pohađa nastavu i druge oblike odgojno-obrazovnog rada
  • Savjesno (u okviru mogućnosti) pristupa radnim zadacima i aktivno sudjeluje u nastavnom procesu
  • Čuva školsku imovinu i imovinu drugih učenika
  • Kulturno se ophodi prema ostalim učenicima, učiteljima i osoblju škole
  • Tolerantno se odnosi prema različitostima
  • Argumentirano brani svoj stav, vodeći računa o normama ponašanja i osjećajima drugih ljudi (pristojno objašnjava svoje mišljenje)
  • Spreman/spremna je na suradnju i pomaganje drugima
  • Nema izrečenu pedagošku mjeru
  • Uzorno vladanje može imati učenik/učenica kojemu je izrečena Opomena, ali samo ako je preuzeta odgovornost za posljedice i popravlja svoje ponašanje
  • Uglavnom poštuje Pravilnik o kućnom redu i Razredna pravila
  • Povremeno zanemaruje izvršavanje školskih obveza
  • Kasni na nastavu
  • Rijetko neopravdano izostaje
  • Ponavlja pogreške na koje je već upozoren/upozorena ali ih nakon upozorenja ispravlja
  • Ponekad se neprimjereno odnosi prema učenicima, učiteljima i osoblju škole
  • Preuzima odgovornost za svoje neprimjerene postupke tek nakon ukazivanja na njih
  • Dolazi u sukob s drugima zbog neuvažavanja drugih i neprihvaćanja različitosti
  • Dobro vladanje može imati učenik/učenica kojemu je izrečena pedagoška mjera Ukora ali samo ako je preuzeta odgovornost za svoje ponašanje i popravlja se
  • Ne poštuje Pravilnik o kućnom redu škole i Razredna pravila
  • Ne izvršava redovito školske obaveze
  • Ne želi sudjelovati u nastavnom procesu ni uz poticaj učitelja
  • Neopravdano izostaje s nastave ili samovoljno napušta nastavu
  • Nekulturno se ophodi prema ostalim učenicima, učiteljima i osoblju škole
  • Nasilan i netolerantan prema drugima te rijetko preuzima odgovornost za posljedice svog ponašanja
  • Sklon je optuživati i prebacivati odgovornost
  • Greške ponavlja unatoč upozorenjima o neprimjerenosti ponašanja i poticajima da ih ispravi
  • Ne surađuje i ne prihvaća upute i savjete
  • Izrečena mu je pedagoška mjera Ukora ili Strogog ukora, nakon čega nije popravio ponašanje

 

Razrednik procjenjuje ponašanje učenika po kriterijima škole i na kraju daje svoj konačan prijedlog ocjene iz vladanja Razrednom vijeću koje ga prihvaća ili odbija.


e-Dnevnik za učenike


Raspored sati 2016./2017.


Raspored zvona

    


Informacije

Pisane provjere

Školski kurikulum


Godišnji PiP

   


Korisni linkovi
Škola na netu

Razno





preskoči na navigaciju